4 zasady skutecznego retargetingu

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

W biznesie e-commerce każdy z użytkowników, który odwiedził Twoją stronę, nawet jeśli nie dokonał zakupu, pozostaje Twoim potencjalnym klientem. To zdecydowana wyższość e-sklepu nad tradycyjnym handlem, szczególnie od kiedy możemy podejmować działania retargetingowe, które mają na celu dotarcie do użytkowników, którzy już odwiedzili stronę internetową, ale są niezdecydowani. Jego celem jest przedstawienie oferty ponownie i przekonanie potencjalnego klienta do zakupu rabatem, promocją bądź darmową dostawą. Jednak pożądane efekty możemy uzyskać tylko wtedy, gdy retargeting będzie dobrze przemyślany. Dziś przedstawiamy 4 zasady skutecznego retargetingu.

Czytaj więcej...

5 żelaznych chwytów promocyjnych

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Mimo zimy, w sklepach zrobiło się gorąco – nadszedł czas wyprzedaży, a więc także „wyjątkowych okazji”. Jeśli Ty także chciałbyś zorganizować atrakcyjną promocję, weź pod uwagę 5 zasad, które wciąż skutecznie przyciągają klientów.
Co do zasady, wyprzedaż polega na oczyszczaniu magazynów z produktów modnych w kończącym się sezonie. Promocja to natomiast okresowe obniżenie ceny z aktualnej serii. W praktyce jednak te granice się zacierają – wyprzedaże często pojawiają się pod szyldem promocji, a wyprzedaże nie zawsze dotyczą towaru, który nie pojawi się już wraz z nową dostawą. Myleniu tych dwóch pojęć sprzyja fakt, że w obydwu przypadkach stosowane są te same chwyty marketingowe.

Czytaj więcej...

Budowanie świadomości marki - czyli kilka słów o brandingu

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Słowa „branding” weszło już w Polsce do powszechnego użycia. Branding stał się częścią firm i organizacji, a nawet pojedynczych osób. Na czym zatem polega ów branding? - Branding, czyli budowanie świadomości marki polega na kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku konkretnej marki w umysłach konsumentów.Marka jest koncepcją, którą klienci kojarzą z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Jest ona ściśle związana z reputacją. Aby marka była kojarzoną z dobrą jakością musi mieć dobrą reputację i wierną grupę stałych klientów.

Czytaj więcej...

"No logo": Na pohybel metkom!

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Publicystyka społeczno-polityczna czy społeczno-ekonomiczna ma to do siebie, że jakichkolwiek tez by nie stawiała i jakichkolwiek wniosków nie formułowała, zawsze zyska pewną liczbę gorących zwolenników i co najmniej takąż równie zaciętych oponentów. Przed człowiekiem pragnącym podzielić się na forum publicum swoimi wrażeniami z tak kontrowersyjnej lektury stoi zatem niełatwe i niewdzięczne zadanie: czy ją bowiem pochwali, czy zgani, i tak na jego głowę posypią się gromy. Jeśli odrzuci spomiędzy nich przejawy oczywistej arogancji i braku kultury, pozostanie zarzutów ledwie garstka, ale za to najpoważniejszych : po cóż bierze się za recenzowanie książki, skoro nie zna się na ekonomii/ polityce/ socjologii (niepotrzebne skreślić)? Otóż, uprzedzając ewentualnych adwersarzy, odpowiadam: po to, by ocenić jej czytelność i wagę użytej argumentacji z punktu widzenia niefachowca właśnie; wszak książki popularnonaukowe nie dla ekspertów są pisane, lecz dla tzw. czytelnika przeciętnego, który ma prawo wypowiedzieć się, czy i co mu zapoznanie się z nimi daje.

Czytaj więcej...

Branding – budowanie świadomości marki w internecie

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Założenie działalności gospodarczej wymaga głębokich przemyśleń i wnikliwej analizy rynku. Początkujący przedsiębiorcy wybierają najczęściej branżę, która wiąże się z jego dotychczasowymi zainteresowaniami lub doświadczeniem zawodowym. Nie jest to oczywiście regułą, gdyż nierzadko pomysł na biznes przychodzi do głowy pod wpływem impulsu, nieoczekiwanych zdarzeń losowych lub wyczucia luki na rynku w określonym sektorze – nawet, jeśli dotychczas nie wiązał się z naszą aktywnością hobbystyczną czy zawodową. Bez względu na obrany kierunek, przedsiębiorcy w pierwszej kolejności koncentrują się na rozwoju firmy – zwiększeniu sprzedaży, czy pozyskaniu klientów lub partnerów biznesowych.Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa dochodzą kolejne kluczowe elementy, bez których rozwój firmy nie jest możliwy, takie jak branding.

Czytaj więcej...